Iklan

Saturday, May 29, 2010

Oh aku sgt busy...

salam 
aku tersangat lah bz
xsempat lgsung nk post pape kat cni
cuti dh diluluskan selama 16 ari
sok dh nk balik kg
dh tinggal 1minggu n 1 ari
next week mmg bertambah lar bz
nk kesini kesanun
pastu msti kena kuarantin
biasa lar bakal pengantin (^_^)
erm... mcm2 rasa ada skang ni
seram sejuk panas masam masin manis 
tulis pn merapu2 jer ni 
kepada sesape yg ada kat area perak 
jemput lar datang majlis aku
map ada atas sanun
apa lagi ek...?
suma dh siap
harap2 suma berjalan lancar
hoyeah =)
kalo aku free maybe ada entry baru
kalo x pas aku jadi bini org 
baru ada entry baru hua3
sekian terima kasih...
kalo ada salah silap, im sorry

papai


2 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh........

dup dap dup dap kn..??
hihi

tahniah

deela~ said...

haah lar... ni lagi seminggu, kalo lagi sejam, xtau caner rasa =P

tengkiu2