Iklan

Friday, May 21, 2010

Join Contest Lagi ~ tajuknya MY WISH GIVEAWAY 502030

Marilah join contest ini yg akan berakhir pada 30May2010
 
2X Hadiah Misteri Telah Ditaja Oleh

Syarat2nya



:: Jadik Followers aku lor...http://narizan.blogspot.com:: OK
:: Wajib tepek Badge MY WISH GIVEAWAY::503020 dan badge sponsor iaitu SINAR PRINTING di side bar blog korang:: OK

:: Wajib masuk kan blog nie dlm bloglist korang:: OK
:: dah wat entry...letakkan kan link entry korang dan tinggalkan komen di entry ini...nnti senang aku nak terjah:: OK

Hadiah Utama ialah:-
wat wishlist barangan yg kita mau

1st barangan bernilai RM50
2nd barangan bernilai RM 30
3rd barangan bernilai RM 20

dan wishlist aku kalo jadi pemenang (akan dipilih oleh random.org) ialah :-

aku nk pape barangan yg bernilai seperti di atas kat website ini =)

tahniah diatas kemerdekaan kakak ni yg telah selamat melahirkan baby yg cute & seterusnya baik hati memberi giveaway kepada suma bloggers... semoga aku berjaya he3  


No comments: