Iklan

Wednesday, May 5, 2010

award~secara langsung & xlangsung

aku ada dapat 4 award ~ 2 secara langsung n 2 secara xlangsung

ni award daripada sugar2 kapas strawberry, dia ckp dia bagi kat sume blogger dia maksudnya sume follower dia lar kn... (ha3 memandai jer aku ni =P)

yang ni plak, award secara xlangsung daripada belog si bongsu
dia bagi award ni kat follower dia no 57 smpai 71, aku follower dia yg ke 60 =)

award ni plak dari kakak terchenta iaitu PUPUT
n ketiga2 award di atas ni adalah yg sama sumanya so xyah lar aku wat entry pasal award ni kn =P

KECUALI award ni, aku dapat 1 jer so aku wat entry spesel sket =)

1) Thank & link the person that give u the award
Terima kasih kak inumatin, jasamu amat dihargai =)

2) Pass this award to 10/20/30 all bloggers you've recently discover
oleh kerana aku ada 27 org followers, aku dgn baik atie bagi kat suma followers aku walaupun dorg dh dpt award ni kan... =P (kakak inumatin xyah lar ek)

3) contact said blogs & let them know they've won this award
udah bagitau

4) state 7 things about yourself
1.mata besar
2. baik
3. kasar
4.suka tido
5.rajin
6.sopan santun
(ada ke?)
7.suka kucing n kanak2



3 comments:

PUPUT said...

ni maknanya kena amik ke?xphm la gwe..hhuhu...

sugar2 kapas strawberry said...

tahniah dpt awards berganda :)

ShazlinaSaad said...

er...award yg mana deela maksudkan ye?akak bole amik sume ke?hee