Iklan

Saturday, May 22, 2010

Angpow Mari!!

(angpow gambo lembu, congratulation from NC YONG)
klik tuk zoom



Yeah... arini Project Manager aku telah baik atie kasi angpow sebagai adiah kawen aku...pnya lar awal,
aku ingat dia xdapat datang tp dia ckp datang kat bangi... kenapa dia bagi awl2?? aha xpe lar, dh dia bagi amik jer lar kan... oleh kerana aku n Abg K keje sekali so aku dapat 1 n dia pn dapat 1... xyah rebut2 =)
wish dia hope both of u will forever... lebih kurang camtu lar dia ckp, Project Manager aku ni mmg baik, rajin bagi angpow n  lagi  1 sbb dia lar aku bertemu ngan Abg K, ye lar kalo dia xamik aku keje, msti aku xjmpa ngan Abg K he3 
http://emo.huhiho.com
pasni nak tunggu angpow bos besar plak... ha3 =)

4 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

da bau nasi minyak da ni..hihi

Frodo Baggins said...

bos besar kompem bg lagi BESAR. hahahhaha


>>___<<


owh, dah ada org nak kawen yer. ekekkekeke ~~~

Wansteddy Tales said...

alhamdulillah, rezeki pengantin baru ^^

*∽ IZAN ∽* said...

wah wah wahh.. ingat raya je dapat angpow... untung la dapat bos yang baik hatii hu hu