Iklan

Friday, April 23, 2010

Saya Benci www.TAGGED.com

Salam kawan2 yang ada baca mahupun yang xde baca...=P

erm mggu ni aku jalani ari2 yg sibuk, keje xde lar byk sgt tp emosi yg sgt sibuk setelah berlaku perang dunia ke3 selama 2 ari 2 mlm, tp mls lar nk cita ngan lanjut sbb perang dh tamat, askar2 dh berdamai... he3

Ekceli aku ada gambo best nk kongsi tp skang mcm xbest lak kalo nk cita, baik cita diwaktu kerja, leh mkn gaji buta... ha3 so sok lar aku upload kn tuk tatapan suma, cita pasal pe? sila tunggu...

lagi 1bulan 1mggu n 6 ari menjelang ari bahagia aku tp skang ada lg 1 ari yg aku tunggu, 6 ari lagi menjelang ari lahir aku... aku nk tunggu adiah pe lar yg abg K nk bg... slalu dia ajak aku pg beli, mana best camtu kn? yg kita nak ialah surprise espeseli time nk bukak adiah tu... berdebar2 rasa, he3, so thn ni aku paksa dia gak, beli adiah tuk aku tanpa aku tau...
skang aku rasa dia dh start pening nk beli adiah pe, leh lak tnya aku nk pe? aku wat bodo jer =P

ha ada lagi 1 cita nk kongsi ngan korg iaitu aku berjaya lukis map umah aku tuk kad kawen setelah beberapa minggu pecah pale nk igt jln2 n kedai2 yg ada kat sanun... ALHAMDULILLAH arini idea mengalir bagaikan air terjun dan hasilnya amat memuaskan atie aku n abg K (org lain, aku xtau) n nanti bila kad dh siap aku letak kat blog ni bagi korg tgk

WOKEY TENGKIU

eh cita dh abes tp tajuk kat atas 2 langsung xde kena mengena ngan cita arini kn?
Pikir Lar Sendiri =)

2 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

waaaaaaaaaa...
da nk kawen ye??
congratz...
nti jemputla sy .. ;))

deela~ said...

haah nk kawen dh... msti jemput... dtg ek =)