Iklan

Saturday, April 10, 2010

‘Love is you and Me’ Contest

arini, wat kali kedua nk join contest =D
contest ni anjuran, sweet couple beba n anas sempena anniversary mereka yg kedua, memula skali melawat blog dorg time terjmpa kat heartbeat fan page kat fb, mmg sweet dorg ni... (puji ikhlas ni! he3)
contest ni sampai 30hb April 2010. hope aku bertuah coz besday aku pn dlm bulan april...
hadiahnya tajaan sabah accessories, yg merupakan sebuah kedai menjual accessories spt Bracelets,Brooches,Necklace n bla3, butang baju melayu pn ada gak...

aku berkenan butang baju melayu ni, leh bg abg k pakai time kawen t...


utk tatapan juri, ni lar pic yg dipertaruhkan
ha3 oleh kerana aku n abg k keje tempat yg sama, jadi tiap hari adalah hari yg bahagia, walaupn org cakap kalo jmpa ari2 jemu lar, tp aku tak rasa camtu pn coz nnt kalo dh kawen jmpa gak ari2 kan =)

sekian saja catatan aku tuk kali ni, wish me luck okay.

1 comment:

beba said...

salam deela,

lupe pulak saya nak tinggalkan jejak hari tu...saya dah check da before this..

semua pon dah complete...so good luck kay..

thanks for joining.. :D

p.s: hehe..in your case nnt bukan setakat hari2 jumpe, siang malam jumpe..kalau orang lain yg tempat kerja lain tu..siang tak jumpe..malam jek jumpe..