Iklan

Tuesday, April 6, 2010

Lagi 2 bulan...

(^_^) tinggal lagi 2 bln jer masa yg ada nk wat persiapan... aku rasa wat masa ni dh hampir 70% dh siap... pelamin, makeup, baju, hantaran, kad kawin, door gift, banner,katil,langsir n yg paling penting skali tempahan tok kadi pn dh beres sama... he3 sgt excited rasanya smpai lupa terus pengeluaran duit yg dh mcm air sungai mengalirnya, nk kawen ni bkn senangkn...
tu persiapan barang, persiapan mental n fizikal pn aku dh ready rasanya, aritu aku ada wat status kat facebook, bersediakah aku menjadi seorang isteri? respon yg aku dpt, bole membantu gak lar, ada yg ckp memula buat jer macam biasa, nnt akan jadi otomatik kita akan bersedia jadi seorang isteri, btol ek? bagi aku jadi isteri xlah susah mana selagi kita follow the rules, jgn wat yg salah dh lar, ye x? erm kalo aku berdua jer ngan bakal hubby t, aku rasa xde masalah kot, yg aku risau sket ialah bila lepak kat umah mak mertua, sbb aku xtau masak he3 t mak mertua suh masak, mampus aku... hu3 aku kena mengaku jer lar bahawa menantunya ini xtau masak, kn3 (aku nk belajar lar ni!) byk gak kn nk kena pikir sebelum kawen n selepas kawen, pe yg akan berlaku n bla3... kita wait n see jer ek... k lar sekian sahaja utk mlm ni, dadaa nyte =)

2 comments:

mummyseri said...

hehehe..berdebar2 kan..
tang masak tu akak x pandai sgt..
tanya yop..:P
mmg risau masa pertama kali mask di uma mertua..sedap ke telebih garam ke..tawo ke..hehe telah ditempuh semua tu..belajar sikit gak..ok je deela lama2 nnt deela akan biasa jugek..

ps; melalui masakanlah nnt mak mertua kite akan terpikat n sayang kat kite..ecececehhh :)

ShazlinaSaad said...

wah..tahniah2 dah nak tawen eh..pasal masak tu saya pon iso..masak kat umah sendiri2 bole la kan..tawar ke kita sndiri yg makan..tp apa2 pon practise make perfect kan?hee..