Iklan

Monday, April 26, 2010

Contest Lagik ~ kontes ibu kaulah sumber inspirasiku

Sempena ari ibu yg akan datang ni, ada 1 contest yg telah dibuat oleh kakak ni (aku lom sempat berkenalan lg sbb masa blogwalking td terus nmpk kontes ni jer he3 t kita berkenalan ek kak!)
syarat-syarat suma ada kat sanun n yg paling best syarat dia kena wat karangan ringkas
Ibu Kaulah Sumber Inspirasiku... aku mmg suka kalo tulis2 karangan ni, he3

emak saya yang terchenta, nama beliau Rokiah Itam Mohd Yusop,
gambar diambil masa bertunang (29/11/2009)

Emak KauLah Sumber InspirasiKu...
Sejak aku dilahirkan sehingga besar aku xpernah berpisah ngan emak, maka dengan itu secara otomatiknya pebenda yg aku lakukan setiap hari pasti emak yg jadi inspirasi, dari mengemas umah, membeli barang2, pakaian, ibadat suma mak yg menjadi contoh.Saat bahagia bersama emak langsung xpenah pudar dlm ingatan, dulu dimana jua ada emak, sudah semesti aku pn ada sama tp skang dh lain sbb aku duk jauh dari emak, n tak lama lagi aku nk kawen, bertambah berbeza lar kehidupan aku TAPI emakku akan sentiasa menjadi sumber Inspirasi buat selama-lamanya.Selamat Hari Ibu, Emak, I Love U so Much... huhuu sedey plak rasa T_T

2 comments:

Zaidah said...

good luck...

P U P U T said...

jelesnyerrrrrrr......(T_T)