Iklan

Thursday, April 29, 2010

Besday Celebration tuk org tua... he3

Ptg tadi aku dh wat besday celebration yg simple giler... ada kek jer, he3
kek yg telah disponsor oleh seorg apek yg slalu gado ngan aku... xsangka, nk plak dia beli kek tuk aku, pasni xnk lar cari gado ngan dia lagi... ha3
ekceli aku kalo sambut besday ni, aku malu sket, bila nk tiup lilin or time dorg nyanyi2 tu... aduh mmg segan rasanya tetambah umo yg semakin muda ni... =P
jap lagi aku nk paw Abg K beli adiah... dh ada dlm pale otak ni, t kalo dh beli aku bagitau... ha3

tengok lar gambar besday celebration aku yg ke 25
nyum2 sedap kek ni... blueberry my faveret =)

bermesra jap... he3

sila ignore bnda2 smpah kat blakang tu... biasa lar site ofis =P

sekian terima kasih

2 comments:

P U P U T said...

hehehehe...hepi besday 2 u..hepi besday 2 u...nak mintak alang2 mintak kete sebijik..baru best...huhuhu...

✿bieyra dhamira✿ said...

mcm sedap je kek 2..hehe..
hepi belated besday