Iklan

Tuesday, April 6, 2010

April oh April !

hahaha... tetiba jer gelak plak kn,sebenarnya aku suka dpt layout baru ni sbb ada gajah... cute kn gajah tu (dh dpt layout baru) , aku suka gajah sebab kg aku yg terchenta kat perak sanun namanya BATU GAJAH... =) tmpt ni xde lar best sgt tp sbb mak n ayah aku ada kat sana kot aku rasa best sgt2 ngee~
erm lama gak x update, walaupn xde org nk baca, xpe aku akan tetap teruskan... he3
pejam celik pejam celik dah masuk bln 4 iaitu bln febret aku setiap tahun, KENAPA AKU SUKA BULAN 4? aha... kalo 25 taun dlu time ni msti mak n ayah serta seluruh ahli kuarga ngah xsaba nk tggu si bongsu kuar dari perut... ha3 tp skang aku lak xsaba nk tggu umo aku masuk 25 tahun. 29 April t cukup lar umo aku 25 n cukup lar syarat2 kalo nk kawen (mak aku yg tetapkan) tapi kira xadil lak kn, kakak aku kawen umo 21, nape lak aku kena kawen umo 25 lak kn, tp xkisah lar... yg penting skang jodoh aku dh smpai, SYUKUR ALHAMDULILLAH.

1 comment:

ShazlinaSaad said...

eh..ada je yg bca tau deela..cuma jadi silent reader je kadang2..hehe..oh..29 hb besday deela eh?besday akak 24hb4 nih..baru nak masuk 26..huhu..