Iklan

Sunday, March 14, 2010

Salam Perkenalan

Salam...
Aku sebenarnya teringin nk berblog cam org lain tp ilmu tu kurang sket lar,
so harap ada lar sesape yg sudi ajar tuk menambahkn keceriaan kepada blog ku ini... he3
intro sket dlu lar... nama aku deela nordin, umo bru nk msk 25, dh bertunang n bakal jadi raja sehari bln 6 t... hee best =P skang keje kat banting, dh tercampak jauh dari mak n ayah huhuu sedey (T_T), mak n ayah aku ada kat batu gajah, perak... tp tuk mengilangkn kedukaan every weekends aku blik ke rumah kakak ku kat bandar baru bangi, sebenarnya ada 2 tujuan, 1st tuk ilangkn rasa rindu aku kat kampung n 2nd tuk membasuh baju... hahaha lagi pe ek, tu jer lar wat masa ni... tujuan aku join blog ni, yg utamanya xnk ketinggalan zaman, he3 pastu tuk menambah kenalan yg bole bertukar pendapat dlm pape hal sekalipun... lagi 1 rasa best bila melawat blog kakak2 yg dh ada family tu, dorg ada wat gathering, pertandingan n mcm2 lar... tu lar aku rasa nk join sama tetambah pasni aku pn nk ada family sendiri dh... =)

Sekian tQ

P/S byk pic yg nk dikongsikan... =)

No comments: