Iklan

Sunday, March 14, 2010

kawen... kawen...


herm... lagi bape bln jer aku nk kawen tp suma pn blom ready lagi... he3
ada 1 bnda jer aku dh beli tuk hantaran iaitu jam, casio sheen mcm dlm pic tu...aku pn xtau nape aku leh beli jam ni ha3, aku beli kat sg. wang, smpai 2mggu berturut2 (ari ahd) aku pg cari jam ngan tunang aku, mula2 kat alamanda pastu kat mid valley last2 kat sg. wang lak tersangkut leh beli jam ni... xpe lar janji ada jam kn, =) barang2 yg lain aku igt nk beli time mega sales, (ada ek mega sales bln 3 ni?) sblm ni aku n tunang dh wat perjanjian, kita beli brg hantaran sendirian berhad, dia beli brg dia, aku beli brg aku, dat means gna duit masing2 lar... he3 aku rasa senang camtu, xpyh nk gado2, t dia xbagi aku beli yg mahal2 lar, pastu aku pn xnk bagi dia beli yg mahal2 gak... so senang wat cara camni... tul x? aku nk cari 4 brg jer lg, handbag, purse, perfume n make-up set, pastu tmbh lg telekung yg bakal mak mertua aku nk belikan n maybe kek so lengkaplah 7 hantaran dr lelaki n akan dibalas 9 oleh aku... barang2 dia aku xtau pe yg dia nk beli... aku dengar2 dia nk beli console game (nintendo wii) nk wat hantaran... ha3 lawak gak tunang aku ni... tp cambest jer, hantaran zaman moden... =P

No comments: